Microsoft Dynamics C5

Microsoft Dynamics C5

Brugervenligt økonomisystem

Microsoft Dynamics C5 er et økonomisystem, hvori du kan håndtere fakturering, bogføring, lagerstyring, ordrer, indkøb, projekter og løn i ét samlet system.

Succesfuldt og gennemprøvet økonomisystem

C5 er succesfuldt implementeret i mere end 85.000 små og mellemstore danske virksomheder inden for vidt forskellige brancher. Revisorer anvender og anbefaler systemet, der løbende udvikles, så det bliver endnu enklere at bruge, implementere og integrere.

Overskuelighed i særklasse

Det er nemt at finde rundt i systemet, der ligner og fungerer som Office programmerne. Oplysninger er nemme at finde i Dynamics C5, der i kraft af den rollebaserede brugerflade giver virksomheden mulighed for at skræddersy brugerfladen til den enkelte medarbejders arbejdsområder.

Webbaseret løsning letter arbejdet

Dynamics C5 kan sættes op, så du kan tjekke moms, dine tilgodehavender og skyldige beløb fra enhver browser. Systemet leveres klar til brug via internettet (skyen).

Udvidelsesmoduler til Microsoft Dynamics C5

Efterhånden som din virksomhed udvikler sig og får brug for flere værktøjer, kan virksomheden anskaffe sig et eller flere tillægsmoduler til Microsoft Dynamics C5 2012, fx Budgetberegning, Rabatkartotek, Disponering/behovsberegning eller andre.

Microsoft Dynamics C5 2014

Microsoft Dynamics C5 2014 har fået et nyt look. Dynamics C5 2014-versionen er baseret på samme nye teknologisk platform som Microsoft Dynamics NAV, som det er nemt at skifte til, hvis virksomheden ’vokser ud af’ sin C5-løsning og har brug for mere funktionalitet.

Microsoft Dynamics C5 2015

Microsoft Dynamics C5 2015, som er en videreudvikling af C5 2014, gør dit økonomisystem mobilt, blandt andet i kraft af en ny tablet-app, så du kan bogføre, fakturere, holde styr på kunder og leverandører samt tjekke lagerstatus, uanset hvor du eller dine ansatte er. Tablet-app’en er tilgængelig til både Windows, Android og iOS.

Fuld integration til Office 365

Du kan arbejde med dine data i velkendte programmer som Word og Excel. Som C5 2015-bruger bliver du mere produktiv, da du aldrig skal skifte imellem flere forskellige brugerflader, men hurtigt finder de programmer og informationer, du skal bruge. Det gælder uanset, om du skal lave en beregning af ordrekalkulation i Excel eller udarbejdelse af et nyt tilbud i Word – som du kan lægge online med det samme. Med automatisk synkronisering i skyen har du desuden altid adgang til de nyeste versioner af alle dine dokumenter – på tværs af pc, tablet og smartphone.